Про електронні документи та електронний документообіг


Діти і папери: як досягти балансу в школі

Цікаві факти для роздумів із проміжного звіту проекту з дебюрократизації шкільної діяльності «Діти і папери: як досягти балансу в школі?» спільної ініціативи руху EdCamp в Україні та Міністерства освіти і науки України:
скорочений робочий день учителя «півдня і дома» виявився міфом. Згідно з опитуванням, учителі в середньому працюють 66 годин на тиждень (із яких на ведення документації йде 7), а адміністрація – 76 (із них на «папери» витрачається 12 годин);
кількість справ, яку в середньому налічує номенклатура сучасної української школи – 72. І, на думку опитаних, майже половина з них – 34 – є зайвими;
70 % опитаних педагогів підтримали скасування без додаткового доопрацювання «Обліку дітей шкільного віку за територією обслуговування навчального закладу»; 62 % осіб з адміністрацій підтримали таку ж процедуру з «Планами та звітами з проведення виховних та предметних заходів»;
освітянам, віком від 50 років, притаманна більша віра у силу владної вертикалі, молоді ж освітяни значно більше вірять у місцеві, обласні органи влади та шкільні адміністрації як у реальних агентів змін із розвантаження;
для друку всієї необхідної документації в школах України за рік витрачається понад 60 мільйонів гривень.

За даними МОН України та порталу "Педагогічна преса"